Ariana dla WS | Blogger | X X

4.03.2023

Nowy adres bloga

 Cześć!

Postanowiłam zmienić adres bloga, ponieważ poprzedni mało nawiązywał do tematyki bloga. Wybrałam nazwę Podpisy Celebrytów, ponieważ ona o wiele bardziej pasuje do tematyki bloga. Oprócz tego w związku z tym postanowiłam zmienić cały szablon na blogu, aby nadać na nim trochę nowszego wyglądu. Wracając jeszcze do adresu bloga zmieniłam go również dlatego, ponieważ nie wiem dlaczego, ale poprzedniego adresu nie mogłam wstawiać na Facebooka. Tak, więc od dzisiaj adres bloga to podpisy-celebrytów.blogspot.com, natomiast nazwa bloga to Podpisy Celebrytów. Blogi, które mają w swoich linkach  na blogu adres bloga blizejgwiazd.blogspot.com proszone są o zmianę adresu na podpisy-celebrytow.blogspot.com. Z góry przepraszam za problem i obiecuję, że nie będę już więcej zmieniać adresu bloga. 

Dzisiaj przychodzę do Was z postem informacyjnym , natomiast kolejny autograf na blogu pojawi się najprawdopodobniej w środę.

Pozdrawiam i do następnego napisania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz