Ariana dla WS | Blogger | X X

27.02.2023

Michał Kurek


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Michała Kurka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem. 

 O aktorze:
Michał Kurek - urodził się 19 maja 1995 w Lubaczowie. Polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, absolwent Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie. W 2020 roku uzyskał tytuł magistra na Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie. W 2017 otrzymał Nagrodę Specjalną im. Romana Brandstaettera w konkursie na interpretacje tekstu religijnego i klasycznego dla aktorów i studentów szkół teatralnych na XVII Festiwalu Sztuki Słowa „Varba Sacra” w Poznaniu. W teatrze zadebiutował w 2019 w spektaklu „Mistrz i Małgorzata” w Teatrze im. Siemaszkowej w Rzeszowie. Współpracuje z Teatrem Wielkim im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu, Teatrem im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie i Teatrem w Londynie.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz