Ariana dla WS | Blogger | X X

9.08.2022

Natalia Niemen


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Natalii Niemen. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką. 

O piosenkarce:

Natalia Niemen-Otremba (ur. 24 stycznia 1976 w Warszawie) – polska piosenkarka. Natalia Niemen jest córką muzyka Czesława Niemena i Małgorzaty Niemen, modelki; jej młodsza siostra Eleonora Niemen także jest piosenkarką. Największy wpływ na jej gust muzyczny wywarł ojciec, który widział ją w roli skrzypaczki grającej w orkiestrze. Od najmłodszych lat zajmowała się muzyką. Jako dziecko słuchała takich wykonawców r’n’b jak Mahalia Jackson, Otis Redding, Aretha Franklin, Wilson Pickett. Ukończyła średnią szkołę muzyczną im. Karola Szymanowskiego w Warszawie przy ul. Krasińskiego 1 w klasie altówki. Na zawodowej scenie śpiewać zaczęła w 1997 roku, towarzysząc w chórkach Natalii Kukulskiej. W marcu 1998 roku ukazała się jej solowa płyta Na opak z kompozycjami i tekstami artystów związanych z formacją Sixteen: Grzegorza Kloca, Jarosława Pruszkowskiego, Mirosława Hodunia i Olgi Pruszkowskiej. Pierwsze sukcesy osiągnęła na komputerowej liście przebojów RadiaZET i Twojej Liście Przebojów TVP1. Z powodzeniem wystąpiła na Festiwalu Polskiej Piosenki Opole'98. Następnie pod koniec lat 90. została wokalistką zespołu chrześcijańskiego New Life’ M. oraz chórzystką i solistką zespołu Trzecia Godzina Dnia. Jako żona Mateusza Otremby, syna pastora i byłego prezesa fundacji Młodzież dla Chrystusa, związała swe życie z protestancką wspólnotą w Poznaniu, która jest zborem Kościoła Chrześcijan Baptystów. Koncertuje także z własnym programem wraz z mężem (Mate.O).

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratulacje! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/08/1149-maciej-pawlak.html

    OdpowiedzUsuń
  2. No co tu dużo pisać - gratuluje autografu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń