Ariana dla WS | Blogger | X X

6.08.2022

Magdalena Smalara


Cześć! 
Chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Magdaleny Smalary. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce:

Magdalena Smalara - urodziła się 14 marca 1978 roku w Gdyni. Polska aktorka.W 2002 roku skończyła Akademię Teatralną w Warszawie. Od 2002 roku jest aktorką Teatru Polskiego w Warszawie. W 2003 roku w Sopocie odbyła się premiera jej recitalu „Tekstylia” z piosenkami Agnieszki Osieckiej. W 2001 roku otrzymała Grand Prix, Nagrodę Publiczności oraz Nagrodę Dziennikarzy w Konkursie na Interpretację Piosenek Agnieszki Osieckiej, organizowanym przez Fundację Okularnicy. W 2003 roku otrzymała Nagrodę im. Tadeusza Łomnickiego za wybitne osiągnięcia w dwa lata po ukończeniu studiów. W serialu Samo życie grała Kingę, żonę Karola. Jej mężem jest Krzysztof Zieliński – pierwowzór Grzegorza Kwiatkowskiego (młodszego z braci), bohatera filmu „300 mil do Nieba”, z którym ma syna Ludwiga, urodzonego w Szwecji.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze

  1. Gratuluję :) Ja również posiadam autograf od aktorki :)
    Zapraszam do siebie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/08/1146-benedikt-kaiser.html

    OdpowiedzUsuń