Ariana dla WS | Blogger | X X

25.12.2021

Podsumowanie roku

 Cześć !

Koniec roku to czas na podsumowania tak, więc postanowiłam, że również w tym roku napiszę post podsumowujący ilości zebranych autografów w tym roku. 

Ze względu na panującą pandemię a co za tym idzie rzadszy pobyt w Warszawie ilość zdobytych autografów jest znacznie mniejsza niż w ubiegłym roku. Głównie zdobył je dla mnie mój chłopak, ale mi się udało dostać osobiście autograf od Tomasza Kota a oprócz tego mam z aktorem pamiątkowe zdjęcie.

Łącznie w tym roku pojawiło się 126 postów z autografami z, których jestem bardzo zadowolona. Na koniec postu chciałam Wam życzyć:
Pozdrawiam i do napisania po Nowym Roku :)

6 komentarzy

  1. Super podsumowanie - ja też muszę się za takie zabrać ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre podsumowanie. U mnie w tym roku udało mi się zdobyć 13 autografów, to więcej niż sprzed roku. Do nowego roku, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne podsumowanie roku :) Życzę Ci aby Nowy Rok przyniósł jak najwięcej spotkań w Warszawie i jeszcze więcej autografów :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Zapraszam na nowy post do mnie: http://autografykyo.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń