Ariana dla WS | Blogger | X X

19.02.2022

Informacja


Cześć ! 
Mój blog jest nadal aktywny. Tylko na chwilę obecną nie mam żadnych nowych autografów do wstawienia na bloga. Jak tylko wydobrzeje po operacji zatok to wybieram się w odwiedziny do mojego chłopaka do Warszawy i mam nadzieję, że tam uda mi się zdobyć jakieś nowe autografy, bo w stolicy jest najłatwiej je dostać, ponieważ w Warszawie dużo się dzieje jeśli chodzi o różne imprezy, koncerty , spotkania autorskie i tym podobne a oprócz tego można spotkać gwiazdę czy celebryte na ulicy. Wracam do Was już niedługo. 
Pozdrawiam :)

5 komentarzy

  1. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :) Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/02/1050-elzbieta-firek.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyna życzę Tobie dużo zdrówka - a co do zatok to znam ten ból ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej, życzę Ci powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia i udanych łowów w stolicy.🤞
    W międzyczasie zaproszę Cię do mnie na nowy post.😉

    https://agrafy-kamila.blogspot.com/2022/03/92-gmina-szemud-gmina-kwidzyn-gmina.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia i wielu nowych zdobyczy! :D

    OdpowiedzUsuń