Ariana dla WS | Blogger | X X

19.12.2021

Grażyna Barszczewska


Cześć!
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Grażyny Barszczewskiej. Niestety nie mam zdjęci z aktorką.

O aktorce: 
Grażyna Barszczewska - urodziła się 1 maja 1947 roku w Warszawie. Polska aktorka filmowa, teatralna, telewizyjna, radiowa oraz kabaretowa, reżyser teatralna i piosenkarka. W 1970 ukończyła studia na PWST w Krakowie. Posiada wykształcenie muzyczne. W 1970 roku, tuż po ukończeniu nauki w szkole teatralnej, zadebiutowała w Czajce A. Czechowa na scenie Teatru Ludowego w Nowej Hucie, w którym pracowała do 1972. Następnie przeniosła się do Warszawy, gdzie w latach 1972-1983 występowała na scenie Teatru Ateneum. Od 1983 należy do zespołu Teatru Polskiego w Warszawie. W latach 1995-1997 występowała w Teatrze Współczesnym we Wrocławiu. Występowała w kabarecie Dudek Edwarda Dziewońskiego. Jest żoną Alfreda Andrysa. Ze związku z aktorem Jerzym Schmidtem ma syna Jarosława Szmidta (ur. 1978), operatora filmowego.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.


Na koniec postu chciałam Wam złożyć świąteczno-noworoczne życzenia: 
Wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz 
wystrzałowego Sylwestra i spełnienia najskrytszych marzeń w Nowym Roku 
 Życzy: Justyna.

2 komentarze

  1. Gratuluję! :) Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/12/1037-natalia-kukulska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Zapraszam do mnie https://autografy-andzi.blogspot.com/2021/12/tadeusz-michalik.html
    Wzajemnie życzę przede wszystkim zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń