Ariana dla WS | Blogger | X X

25.05.2021

Magdalena Modra


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Magdaleny Modrej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.


O aktorce:

Magdalena Modra-Krupska - urodziła się 9 września 1980 roku w Poznaniu. Polska piosenkarka, aktorka, prezenterka telewizyjna i modelka. Studiowała aktorstwo w Warszawskiej Szkole Filmowej. Od 2001 roku wystąpiła w reality shows: Gladiatorzy, Amazonki, Łysi i Blondynki, Bar w trzeciej edycji (2003) i czwartej edycji (2004), emitowanych na antenie telewizji Polsat. Wystąpiła w filmie pt. Legenda w reżyserii Mariusza Pujszo. Jako wokalistka zadebiutowała jesienią 2005 utworem „Ready to Fly”. Przez dwa lata pracy w Londynie, jako modelka, prezentowała modę m.in. Dolce & Gabbana, Gucci i Calvina Kleina. Była prowadzącą programu DJ Party, emitowanego w 2005 na antenie telewizji Polsat 2. Brała udział w wielu sesjach zdjęciowych (m.in. trzykrotnie pozowała do polskiej edycji „CKM”: w listopadzie 2001, lutym 2004 i styczniu 2007 roku). W latach 2006–2007, razem z Ewą Saletą i Joanną Drozdowską, prowadziła program 100% Testosteron w Extreme Sports Channel. Od 2007 roku jest prezenterką stacji TVN Turbo. W 2008 wystąpiła gościnnie w teledysku Anthony Moon do piosenki „How Can I Love You”. Od 22 września 2007 roku jest zamężna z Markiem Krupskim. Ich córkami są: Mia (ur. 2006) i Lea (ur. 2014).

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2021/05/994-rudi-schuberth.html

    OdpowiedzUsuń