Ariana dla WS | Blogger | X X

27.05.2021

Baranovski


 Hej !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Baranovskiego. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistką.


O wokaliście:

Baranovski (zapis stylizowany: BARANOVSKI), właściwie Wojciech Baranowski - urodził się 29 lipca 1991 w Opocznie. Polski wokalista, kompozytor, autor tekstów i pianista, finalista czwartej edycji programu The Voice of Poland (2014). Absolwent II Liceum Ogólnokształcącego w Piotrkowie Trybunalskim. W marcu 2014 uczestniczył w przesłuchaniach do czwartej edycji programu TVP2 The Voice of Poland. W trakcie tzw. „przesłuchań w ciemno” zaśpiewał piosenkę zespołu The Beatles „Here Comes the Sun” i przeszedł dalej, dołączając do drużyny prowadzonej przez Tomsona i Barona. Dotarł do odcinków emitowanych na żywo. W 2015 dołączył do zespołu Xxanaxx, z którym nagrał album pt. FWRD. Wydawnictwo dotarła do 13. miejsca na polskiej listy sprzedaży OLiS[1]. W 2018 rozpoczął karierę solową, przybierając pseudonim Baranovski. 31 stycznia wydał pierwszy utwór „Mamo”, a miesiąc później – debiutancki singiel „Dym”, z którym dotarł do 21. miejsca AirPlay – Top, będącego zestawieniem najczęściej odtwarzanych utworów w polskich rozgłośniach radiowych. 21 maja zaprezentował drugi singiel „Hey”, 22 sierpnia – trzeci singiel „Luźno”, który dotarł do 10. miejsca w zestawieniu AirPlay – Top, a 17 stycznia 2019 – czwarty singiel „Zbiór”. Piosenki umieścił na debiutanckim, solowym albumie studyjnym pt. Zbiór, którego premiera odbyła się 25 października.

Mój autograf od wokalisty:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

4 komentarze