Ariana dla WS | Blogger | X X

23.05.2021

Marek Krupski


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wa mój autograf jaki dostałam od Marka Krupskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.


O aktorze: 

Marek Kacper Krupski - urodził się 4 czerwca 1974 w Wyszkowie. Polski aktor i były policjant. Znany głównie z roli detektywa w serialu Malanowski i Partnerzy, emitowanego na antenie telewizji Polsat. Absolwent AWF-u i 4-letniej szkoły oficerskiej, ze stażem w policji kryminalnej. Ma też doświadczenie w pracy przed kamerą, grał epizody w serialach, brał udział w reklamach telewizyjnych. W 2007 roku zawarł związek małżeński z prezenterką telewizyjną Magdaleną Modrą, z którą ma dwie córki: Mia (ur. 2006) i Lea (ur. 2014).

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Wow! Super, że zbierasz autografy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Oglądałam kiedyś Malanowski i partnerzy. Zapraszam na mojego bloga wszystkich, którzy jeszcze nie byli https://autografy-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń