Ariana dla WS | Blogger | X X

11.03.2021

Mariusz Abramowicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mariusza Abramowicza. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

O dziennikarzu: 
Mariusz Abramowicz - urodził się w 1974 roku w Kielcach a pochodzi z Mniowa. Absolwent V Liceum Ogólnokształcącego imienia księdza Piotra Ściegiennego w Kielcach. Przez cztery lata studiował w Wyższym Seminarium Duchownym w Kielcach. Skończył teologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Przez rok uczył się w szkole wokalno-aktorskiej w Krakowie. Występował w Teatrze Skrzat w Krakowie oraz w Teatrze 13 w Warszawie. Był związany z rozgłośniami: Radio Jedność, Radio Fama, Radio Tak w Kielcach, z Radiem Wanda w Krakowie oraz z Radiem Praga, Kolor, Plus i Vox w Warszawie. Obecnie pracuje w telewizji Polsat News i Polsat.

Mój autograf od dziennikarza: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz