Ariana dla WS | Blogger | X X

12.03.2021

Andrzej Niemirski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Andrzeja Niemirskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Andrzej Niemirski - urodził się 19 października 1962 roku w Warszawie. Polski aktor filmowy, telewizyjny, teatralny i dubbingowy. W 1986 ukończył studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie, z siedzibą we Wrocławiu. Od 1991 grał w Teatrze Nowym pod dyrekcją Adama Hanuszkiewicza. Od 2007 występuje w Teatrze Rampa na Targówku w Warszawie. W latach 2000-2004 użyczał głosu tytułowej postaci w programie Hugo na antenie Polsatu. Później jego rolę przejął Mariusz Czajka.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz