Ariana dla WS | Blogger | X X

10.03.2021

Dorota Chotecka-Pazura


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostała od Danuty Choteckiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce: 
Dorota Anna Chotecka-Pazura, także Dorota Chotecka - urodziła się 15 marca 1966 w Radomiu. Polska aktorka. Absolwentka VI Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu. W 1993 ukończyła studia na wydziale aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Na szklanym ekranie zadebiutowała w 1993 rolą w filmie Pożegnanie z Marią. Potem wystąpiła w takich produkcjach, jak Awantura o Basię, Wszyscy jesteśmy Chrystusami, Dzień świra czy Szczęśliwego Nowego Jorku. Ogólnopolską popularność zyskała pod koniec lat 90., dzięki roli despotycznej i żywiołowej Danuty Norek w przebojowym serialu komediowym Miodowe lata oraz jego kontynuacji Całkiem nowe lata miodowe. Z kolei kreacja prostytutki Joli w sitcomie 13 posterunek przyniosła jej status seksbomby. Przez dziesięć lat wcielała się także w postać Krystyny Więcławskiej w serialu TVP1 Ranczo. Na kanale Polsat Café aktorka prowadziła programy Baby room, Stylowe Spotkania Gali oraz Fabryka Urody. Od 4 do 11 marca 2016 brała udział w piątej edycji programu rozrywkowego Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami, emitowanego w telewizji Polsat. Odpadła w drugim odcinku, zajmując 10. miejsce. Jej partnerem tanecznym był Robert Kochanek. Od 2003 jest żoną aktora Radosława Pazury. 21 stycznia 2007 urodziła się ich córka Klara Maria. Jest bratową aktora Cezarego Pazury. Wraz z mężem została ambasadorem zorganizowanych w Krakowie Światowych Dni Młodzieży 2016.

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz

  1. Gratulacje :) Zapraszam na nowy autograf https://autografy-celebrytow.blogspot.com/2021/03/tomasz-gorilla-drwal.html

    OdpowiedzUsuń