Ariana dla WS | Blogger | X X

5.03.2021

Aleksandra Shelton


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Aleksandry Shelton. Niestety nie mam zdjęcia z szablistką. 


O szablistce: 

Aleksandra Anna Shelton z domu Socha, primo voto Szelagowski - urodziła się 30 marca 1982 roku  w Pabianicach. Polska i amerykańska szablistka, mistrzyni Polski, mistrzyni Europy, medalistka Mistrzostw Świata, olimpijka z Aten, Pekinu, Londynu oraz Rio de Janeiro. Zawodniczka AZS AWF Warszawa jest 6-krotną indywidualną mistrzynią kraju (1999, 2002, 2003, 2009, 2010, 2015). Na swoim koncie ma również brąz mistrzostw świata (Hawana 2003) oraz złoto, srebro i brąz mistrzostw Europy (Kopenhaga 2004, Sheffield 2011, Legnano 2012). W drużynie była wielokrotnie mistrzynią Polski oraz złotą, srebrą i brązową drużynową medalistką Europy. Na Igrzyskach Olimpijskich w Atenach (2004) odpadła w 2 rundzie i została sklasyfikowana na 11. miejscu. Cztery lata później w Pekinie zajęła 18. miejsce indywidualnie oraz 6. w drużynie. W 2003 zajęła 19. miejsce podczas 69. Plebiscytu Przeglądu Sportowego na najlepszego sportowca Polski, oraz 3 miejsce dla najlepszego sportowca Wojska Polskiego w 2011 roku. Żołnierz Wojska Polskiego. Do 2012 służyła w 3 Batalionu Zabezpieczenia Dowództwa Wojsk Lądowych w Warszawie, a później w Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki w Zegrzu. W 2017 r. urodziła syna, Henry’ego. W 2018 r. wyszła drugi raz za mąż, przeprowadziła się do USA i zmieniła barwy narodowe, reprezentuje obecnie Stany Zjednoczone.

Mój autograf od szablistki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratuluję i zapraszam na polecany post https://autografy-celebrytow.blogspot.com/2014/11/to-polska-snowboardzistka.html

    OdpowiedzUsuń