Ariana dla WS | Blogger | X X

4.03.2021

Aleksandra Szwed


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Aleksandry Szwed. Niestety nie mam zdjęcia z celebrytką.

O celebrytce: 
Aleksandra Szwed - urodziła się 8 sierpnia 1990 roku w Warszawie. Polska aktorka, piosenkarka, prezenterka telewizyjna, konferansjerka, projektantka mody, modelka i celebrytka. Jest córką Polki i Nigeryjczyka. Ukończyła Gimnazjum nr 145 im. Jana Pawła II w Warszawie oraz 21 Społeczne Liceum Ogólnokształcące im. Jerzego Grotowskiego. W dzieciństwie była członkinią zespołu towarzyszącego występom Majki Jeżowskiej. Współpracowała też z Młodzieżowym Domem Kultury „Ochota”. W latach 1999–2009 grała Elizę w serialu Rodzina zastępcza. Rola ta przyniosła jej ogólnopolską popularność. W 2008 zwyciężyła w finale drugiej edycji programu rozrywkowego TVP2 Gwiazdy tańczą na lodzie oraz uczestniczyła w programie Polsatu Jak oni śpiewają. 14 lutego 2009 z piosenką „All My Life”, nagraną z Marco Bocchino, zajęła drugie miejsce w koncercie Piosenka dla Europy 2009, wyłaniającym reprezentanta Polski w 54. Konkursie Piosenki Eurowizji. W 2010 uczestniczyła w jedenastej edycji programu TVN Taniec z gwiazdami (2010) oraz wzięła udział w rozbieranej sesji zdjęciowej dla magazynu „Playboy”, na co zdecydowała się również jesienią 2012. W 2014 ukończyła kulturoznawstwo w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie i otrzymała tytuł magistra. W 2016 zwyciężyła w finale piątej edycji programu Polsatu Twoja twarz brzmi znajomo. W 2019 była jedną z jurorek programu Śpiewajmy razem. All Together Now i prowadziła program Ninja Warrior Polska. W 2020 uczestniczyła w programie TVP Star Voice. Gwiazdy mają głos, który po dwóch odcinkach został zawieszony z powodu epidemiologiczne COVID-19 w Polsce. Spotykała się z Robertem Stockingerem, synem aktora Tomasza Stockingera. W 2012 związała się z Baronem, gitarzystą zespołu Afromental. W styczniu 2013 media poinformowały o ich rozstaniu. Obecnie związana jest z koszykarzem Krzysztofem Białkowskim, z którym ma syna, Borysa (ur. 16 stycznia 2015).

Mój autograf od celebrytki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 


2 komentarze

  1. Gratulacje :) Też mam i zapraszam https://autografy-celebrytow.blogspot.com/2015/10/ola-szwed.html

    OdpowiedzUsuń