Ariana dla WS | Blogger | X X

19.12.2020

Marta Chodorowska


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marty Chodorowskiej . Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce: 
Marta Chodorowska - urodziła się 1 listopada 1981 w Sztumie. Polska aktorka. Absolwentka iławskiego LO im. S. Żeromskiego, policealnego Lart Studio w Krakowie. W 2005 roku ukończyła Akademię Teatralną w Warszawie. Debiutowała w kinie w filmie Powiedz to, Gabi rolą Gabi. Gościnnie związana z Teatrem Narodowym, w którym debiutowała w spektaklu Agnieszki Glińskiej 2 maja. W latach 2006-2016 grała Klaudię Kozioł w serialu Ranczo. Chodorowska zagrała rolę Anny w spektaklu Testament cnotliwego rozpustnika w Teatrze Kamienica, rozżalonej i zbuntowanej dziewczyny, która po śmierci matki próbuje ustalić kto jest jej ojcem. Chodorowska wcieliła się również w rolę Agaty Czuby w radiowym słuchowisku W Jezioranach. 18 lipca 2014 roku urodziła syna – Władysława.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze