Ariana dla WS | Blogger | X X

18.12.2020

Katarzyna Kołeczek


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Katarzyny Kołeczek. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

O aktorce: 
Katarzyna Kołeczek - urodziła się 30 listopada 1984 roku w Warszawie. Polska aktorka teatralna i filmowa. W 2008 ukończyła studia na PWST w Warszawie. Jest aktorką Teatru Polskiego w Warszawie. W 2008 roku otrzymała wyróżnienie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za rolę w przedstawieniu "Nosorożce czyli studium przedmiotu" oraz za rolę Protrudy Ballafresco w przedstawieniu "Oni" na XXVI Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi. Aktorka w latach 2008-12 występowała w Teatrze Polskim w Warszawie. Współpracowała także z teatrami warszawskimi (Polonia, Klub Komediowy) oraz z Teatrem Ludowym w Krakowie-Nowej Hucie.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz

  1. Gratulacje! :) Zapraszam na nowy post: http://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/12/954-katarzyna-aniewska.html

    OdpowiedzUsuń