Ariana dla WS | Blogger | X X

25.11.2020

Rafał Patyra


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Rafała Patyry. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem. 

O dziennikarzu:
Rafał Patyra - urodził się 25 lipca 1974 roku w Lubartowie. Polski dziennikarz sportowy pracujący dla Telewizji Polskiej. Od października 2005 prezenter Sport telegramu, emitowanego po głównym wydaniu programu informacyjnego Panorama, nadawanego w programie TVP2. Przedtem zajmował się głównie pracą w redakcji sportowej TVP2, a także przekazywał doniesienia prasowe na antenie programu Pytanie na śniadanie w TVP2. Zanim trafił do Telewizji Polskiej, pracował w redakcji sportowej TV Puls, a wcześniej – prowadził serwis sportowy w TVN. Jako dziennikarz TVP zajmuje się piłką nożną. Najczęściej prowadzi studia i przeprowadza wywiady. W 2006 wyjechał na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Pracował tam jako reporter. Wraz z Maciejem Iwańskim prowadził magazyn Szybka piłka w TVP2. Od 1 listopada 2016 jest prezenterem programu informacyjnego Teleexpress. Od 27 lutego 2017 współprowadził program śniadaniowy Dzień dobry, Polsko! w TVP1. Od 11 maja 2019 jest prezenterem teleturnieju Sukces na bank w TVP3. Na przemian z Krzysztofem Miklasem komentuje i analizuje wydarzenia ze świata sportu na antenie Radia Maryja i Telewizji Trwam.

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz