Ariana dla WS | Blogger | X X

26.11.2020

Grażyna Strachota


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Grażyny Strachoty. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką 

O aktorce: 
Grażyna Strachota - urodziła się 8 września 1960 roku w Warszawie. Polska aktorka teatralna, musicalowa i filmowa oraz wokalistka. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Warszawie. Za rolę Zuzi w „Karierze Alfa Omegi” w reż. Tadeusza Łomnickiego otrzymała nagrodę aktorską na II Festiwalu Dyplomów Szkół Teatralnych w Łodzi. Od 2008 roku wykłada w Szkole Aktorskiej Haliny i Jana Machulskich. Debiutowała w przedstawieniu „Brel” (1995 r.) w reż. Wojciecha Młynarskiego i E. Kamińskiego. Od tego czasu stale współpracuje z Teatrem Ateneum w Warszawie. W jej dorobku artystycznym role dramatyczne przeplatają się z muzyczno-musicalowymi. Zagrała między innymi w „Wiśniowym sadzie”, „Przeklętym tangu”, „Niebie Zawiedzionych”, „Hemarze”, „Burzliwym Życiu Lejzorka Rojtszwańca”, „Arkadii”, „Człowieku z La Manchy”, „Dymnym”, a także w najnowszych produkcjach m.in. „Romeo i Julia (musical)” Janusza Józefowicza i Janusza Stokłosy, gdzie wcieliła się w Panią Capuleti i musicalu „Taniec Wampirów” Romana Polańskiego gdzie zagrała postać Rebeki. Współpracuje z teatrem telewizji („Staff”, „Wierzyński”, „Dacza”, „I odpuść nam nasze winy”, „Paryskie niebo”), jak również występuje na estradzie oraz w filmach i serialach (m.in. „Złotopolscy”, gdzie gra rolę Marity). Wciela się w rolę Heleny Dobrzańskiej – żony Krzysztofa, matki Marka i byłej ambasador domu mody Febo&Dobrzański w serialu BrzydUla. Jest żoną komentatora sportowego Dariusza Szpakowskiego. Mają dwie córki.

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

5 komentarzy