Ariana dla WS | Blogger | X X

24.11.2020

Bartłomiej Topa


Hej !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Bartłomieja Topy. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.


O aktorze:

Bartłomiej Topa - urodził się 26 maja 1967 roku w Nowym Targu. Polski aktor filmowy i teatralny, producent filmowy. Absolwent technikum weterynaryjnego. W 1991 ukończył studia na Wydziale Aktorskim w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. 27 października 2016 otrzymał Złotego Szczeniaka na 5. Festiwalu Aktorstwa Filmowego im. Tadeusza Szymkowa we Wrocławiu za najlepszą kreację aktorską. Jest współzałożycielem firmy producenckiej Film IT a także współwłaścicielem firmy Terafood oraz marki Kurkumik. Był ambasadorem Mistrzostw Polski w triathlonie na dystansie długim Herbalife Susz Triathlon. Był mężem malarki Agaty Rogalskiej, z tego związku ma syna. W 2007 związał się z Magdaleną Popławską. Para rozstała się w 2013. Obecnie jest związany z aktorką Anną Terpiłowską. Jest wegetarianinem.

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz