Ariana dla WS | Blogger | X X

23.11.2020

Beata Chmielowska-Olech


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Beaty Chmielowskiej-Olech. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką. 

O dziennikarce:
Beata Chmielowska-Olech - urodziła się 14 lipca 1975 roku. Polska dziennikarka prowadząca Teleexpress emitowany w TVP1, TVP Info i retransmitowany w TVP Polonia oraz Teleexpress Extra w TVP Info. Studiowała na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w Telewizji Polskiej rozpoczęła w 1998 roku w młodzieżowym wydaniu programu – Teleexpress Junior. Od października 2005 roku do stycznia 2006 roku była gospodynią wtorkowego wydania programu Popołudnie z Jedynką. W latach 2010–2011 gospodyni śniadaniowego magazynu Jedynki – Kawa czy herbata?. Od 1 września 2013 roku do grudnia 2013 była gospodynią Poranka w TVP Info. Została nominowana do Telekamery 2020. W 2020 była uczestniczką programu muzycznego Star Voice. Gwiazdy mają głos. Od 2020 roku prowadzi cykl Senior Express w programie Bądźmy Razem Studio Lato na antenie TVP1 (później TVP2). Jej prapradziadek Antoni Łepkowski osiedlił się na stałe w stolicy Imperium Osmańskiego Stambule. Towarzyszył tam Adamowi Mickiewiczowi podczas jego pobytu w Stambule. Był też obecny przy śmierci wieszcza. Jej matka dr hab. Danuta Chmielowska jest turkologiem. Wraz z mężem Damianem Olechem mają dwoje dzieci.

Mój autograf od dziennikarki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

1 komentarz