Ariana dla WS | Blogger | X X

21.11.2020

Sergiusz Ryczel


 Cześć !

Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Sergiusza Ryczela. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem. 


O dziennikarzu:

Sergiusz Ryczel - urodził się 19 stycznia 1977 roku w Łodzi. Polski komentator sportowy oraz dziennikarz TVN, TVN24 i kanałów sportowych nc+. Uczęszczał do I Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika w Łodzi. Jest absolwentem filologii angielskiej Uniwersytetu Łódzkiego. Jako student wyjechał na roczne stypendium na Uniwersytet Tsinghua w Pekinie. Od 2002 pracuje w koncernie ITI. Występuje na antenach stacji: TVN, TVN24 oraz w kanałach sportowych nc+. Od czerwca 2019 roku pracuje w NSport+, zastępując Jacka Kostrzewę. Jako reporter regularnie relacjonuje występy piłkarskiej reprezentacji Polski, a jako sprawozdawca komentuje m.in. mecze UEFA Champions League. Prowadzi największe turnieje piłkarskie dla najmłodszych Orange Cup oraz „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, a także różnego rodzaju firmowe turnieje sportowe. W lipcu 2020, odszedł z redakcji sportowej Canal+.

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

4 komentarze