Ariana dla WS | Blogger | X X

2.11.2020

Anna Popek


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Popek. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.

O dziennikarce:
Anna Grażyna Popek z domu Chruzik - urodziła się 26 czerwca 1968 roku. Polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna. W 1987 ukończyła I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Smolenia w Bytomiu. Jest również absolwentką filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach i zaocznego podyplomowego Studium Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Przeszła kurs BBC przygotowujący do kompleksowej realizacji programów telewizyjnych. Pracę w mediach rozpoczynała jako prezenterka TVP Katowice. Następnie pracowała we wrocławskim oddziale TVP, gdzie prowadziła lokalny program informacyjny Fakty, aż trafiła do programu drugiego Telewizji Polskiej do redakcji ekonomicznej Panoramy jako prowadząca i dziennikarka południowego wydania ekonomicznego. W lipcu 1999 została prezenterką TVP1, dla której prowadziła poranny program Kawa czy herbata?. Od kwietnia do czerwca 2016 prowadziła talk-show Świat się kręci, a od września 2016 – Zatrzymaj chwilę i Po prostu zdrowie. Od lutego do czerwca 2017 współprowadziła poranny program Dzień dobry, Polsko!. Była prowadzącą dwóch edycji programów rozrywkowych TVP2 Załóż się i Takty Nietakty, a także współprowadzącą program Pytanie na śniadanie. Prowadziła program Halo Polonia dla TVP Polonia i program TVP Info Wstaje dzień (od 2018). Od września 2017 współprowadzi Wielkie Testy TVP. Na początku 2017 została szefową PAP Life[6]. Prowadziła audycję Popek, kultura i gwiazdy na antenie Radia Plus i Vox FM, a także cykl Smaki zdrowia dla Programu I Polskiego Radia. Była uczestniczką programów rozrywkowych Gwiazdy tańczą na lodzie (2007), Taniec z gwiazdami (2008) i Fort Boyard. Była również doradcą Ministra Finansów Grzegorza Kołodki. Zagrała epizodyczne role w serialach: Czwarta władza (2004), Pitbull (2005), Egzamin z życia (2006), Barwy szczęścia (2007), M jak miłość (2011) i Na dobre i na złe (2012). Jej mężem był Andrzej Popek, z którym rozwiodła się pod koniec sierpnia 2011 roku po 16 latach małżeństwa. Ma dwie córki, Oliwię i Małgorzatę.

Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze