Ariana dla WS | Blogger | X X

20.10.2020

Przemysław Cypryański


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Przemysława Cypryańskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Przemysław Cypryański - urodził się 2 sierpnia 1981 roku we Wrześni. Polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy. Ma trzy siostry i dwóch braci. Uczęszczał do Szkoły Podstawowej w Marzeninie i Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza we Wrześni. Po skończeniu liceum, za namową siostry Marzeny, zamieszkał w Warszawie, gdzie studiował informatykę na Wydziale Informatyki Uniwersytetu Warszawskim. Następnie podjął naukę na kierunku Społecznej Psychologii Informatyki i Komunikacji. Chcąc dorobić, w trakcie studiów pracował w jednym ze stołecznych fast foodów i grał w reklamach. Po zagraniu w kilku reklamówkach podjął naukę w Studium Aktorskim przy Teatrze Żydowskim w Warszawie. W 2008 zdał egzamin aktorski przed Związkiem Artystów Scen Polskich, skutkiem czego uzyskał tytuł i uprawnienia aktora zawodowego. W telewizji zadebiutował w 2005 rolą Kostka w telenoweli TVP1 Klan. W latach 2006–2012 grał drugoplanową rolę Jakuba Ziobra w serialu TVP2 M jak miłość. W kolejnych latach grał drugoplanowe bądź epizodyczne role w serialach, takich jak np. Szpilki na Giewoncie (2011), 2XL (2013), Przyjaciółki (2014–2016), Na noże (2016), Barwy szczęścia (2016–2017) czy O mnie się nie martw (2017–2018). W 2006 wystąpił na deskach Teatru Żydowskiego w Warszawie w musicalu Skrzypek na dachu. W 2007 zadebiutował na wielkim ekranie rolą Marka w komedii romantycznej Ryszarda Zatorskiego Dlaczego nie!. Następnie zagrał w kolejnych filmach, m.in.: Jeszcze raz Mariusza Malca (2008), Tajemnica Westerplatte Pawła Chochlewa (2009)[6] czy Nad życie Anny Pluteckiej-Mesjasz (2012). Podkładał głos tytułowemu bohaterowi filmu fabularnego Alex Rider: Misja Stormbreaker (2006) i Jakubowi w filmie Alicja – dziewczyna Wszechświat (2015). Brał udział w programach rozrywkowych Taniec z gwiazdami (2006), Celebrity Splash! (2015) i Dance Dance Dance (2020). Udziela się charytatywnie. Od 2014 współpracuje z akcją „Pomoc mierzona kilometrami” T-Mobile Polska. W młodości brał udział w kursie tańca nowoczesnego. Interesuje się sportem, w szczególności piłką nożną, joggingiem i jazdą na rowerze. Od lat należy do Reprezentacji Artystów Polskich w piłce nożnej.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze