Ariana dla WS | Blogger | X X

19.10.2020

Dariusz Malejonek


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Dariusza Malejonka. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistą.

O wokaliście:
Dariusz Robert „Maleo” Malejonekur urodził się 16 maja 1962 roku. Polski kompozytor, wokalista i gitarzysta, członek zespołów: Kultura, Izrael, Moskwa, Armia, Houk, 2Tm2,3 oraz Arka Noego. Założyciel i lider Maleo Reggae Rockers. Członek Akademii Fonograficznej ZPAV. Karierę rozpoczynał w 1983 w zespole Kultura, później trafił do zespołu Izrael, z którym nagrał sześć płyt (Duchowa rewolucja 1 i Duchowa Rewolucja 2, Nabij faję, 1991, Życie jak muzyka – Live ’93, dubowe remiksy Roberta Brylewskiego – Izrael in dub) oraz Dża ludzie. Malejonek grał na basie w zespołach Moskwa oraz Armia. Jest także współtwórcą projektu 2Tm2,3. Wziął udział w akcji na rzecz ruchu pro-life. Został wolontariuszem Salezjańskiego Wolontariatu Misyjnego „Młodzi Światu”. Od września 2014 prowadzi audycję talk-show muzycznego pt. „Ale jazda!” w Telewizji Republika. Został ambasadorem zorganizowanych w Krakowie Światowych Dni Młodzieży 2016. W 2016 roku ukazała się książka pt. Urodzony, by się nie bać, poświęcona Dariuszowi Malejonkowi.

Mój autograf od wokalisty:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze