Ariana dla WS | Blogger | X X

21.10.2020

Jacek Lenartowicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jacka Lenartowicza. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze: 
Jacek Lenartowicz - urodził się 13 września 1960 roku w Puławach. Polski aktor teatralny i filmowy, prezenter telewizyjny. W 1987 zdał egzamin eksternistyczny dla aktorów dramatu w Warszawie. Przez kilka lat mieszkał w Australii. Współprowadził teleturniej TVN Gorączka złota. Zapowiada zawodowe walki bokserskie, które odbywają się w Polsce. Był uczestnikiem pierwszej edycji programu rozrywkowego Polsatu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami (2014). Bierze udział w pierwszej edycji programu TVP2 Star Voice. Gwiazdy mają głos (2020).

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze