Ariana dla WS | Blogger | X X

6.03.2020

Tomasz Ciachorowski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Ciachorowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Tomasz Ciachorowski -  urodził się 5 kwietnia 1980 roku w Gdańsku. Polski aktor filmowy, teatralny i telewizyjny. Pochodzi z Trójmiasta. Urodził się w Gdańsku, a wychowywał się w gdańskiej dzielnicy Nowy Port wraz z trzema siostrami: dwiema starszymi, Kamilą i Anną oraz młodszą Beatą. Jego ojciec prowadził warsztat obróbki skrawaniem. W młodości przez dziesięć lat prowadził drużynę harcerską. Uczęszczał do gdańskiej Szkoły Podstawowej nr 55 im. Jana Heweliusza i Zespołu Szkół Energetycznych. Ukończył oceanotechnikę na Wydziale Oceanotechniki i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej oraz Studium Aktorskie im. Aleksandra Sewruka przy Teatrze Jaracza w Olsztynie. Podczas studiów był związany z amatorskim teatrem „Tytuteraz”, działającym przy hufcu ZHP Gdynia. W kolejnych latach był aktorem: Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie (2006-2008), Lubuskiego Teatru Dramatycznego w Zielonej Górze (2008-2009) i Operze na Zamku w Szczecinie (2014). Występował w stołecznych teatrach: Ale! Teatr (2013), Scenie Prezentacje w Warszawie (2015), Capitol (2017) i Kamienica (2018). W 2018 przyjął rolę Tarzana w spektaklu Jaskiniowcy (2018) autorstwa i w reżyserii Marka Rębacza. W 2008 zadebiutował na szklanym ekranie rolą Jana Złotopolskiego w telenoweli TVP2 Złotopolscy. W 2010 zagrał główną rolę męską Michała Duszyńskiego w serialu TVN Majka. W 2011 wystąpił jako Igor Grabowski w serialu telewizji Polsat Linia życia. W latach 2015-2019 wcielał się w psychopatycznego Artura Skalskiego, czarny charakter w operze mydlanej TVP2 M jak miłość. Wystąpił w teledysku do piosenki Natalii Woldańskiej „Zapamiętaj” (2019).

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze