Ariana dla WS | Blogger | X X

9.03.2020

Arkadiusz Janiczek


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Arkadiusza Janiczek. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Arkadiusz Janiczek - urodził się 14 stycznia 1974 roku w Opolu. Polski aktor teatralny i filmowy. Absolwent Technikum Mechanicznego w Opolu. Jest aktorem Teatru Narodowego w Warszawie, występuje też w teatrach „Polonia” i „Bajka”. Jego debiut teatralny nastąpił 19 listopada 1997. W 1998 ukończył studia w Akademii Teatralnej w Warszawie. Jego największym sukcesem filmowym była główna rola męska w Placu Zbawiciela, za którą był nominowany do najważniejszych nagród filmowych w Polsce. Janiczek jest również współautorem scenariusza do tego filmu. Popularność przyniósł mu udział w serialu Złotopolscy. W marcu 2013 roku poprowadził ceremonię Polskich Nagród Filmowych „Orły”.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze

  1. Gratulacje! Zapraszam do mnie: http://autografymalutkiej.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    https://mariuautografy.blogspot.com/2020/03/kevin-keegan.html

    OdpowiedzUsuń