Ariana dla WS | Blogger | X X

5.03.2020

Wojciech Żołądkowicz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Wojciecha Żołądkowicza. Niestety niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Wojciech Żołądkowicz - urodził się 27 czerwca 1980 roku  w Olsztynie. Polski aktor filmowy i teatralny, prezenter telewizyjny. W 2001 roku startował z listy KKW Akcji Wyborczej Solidarność Prawicy w wyborach parlamentarnych. Umieszczony na 13. pozycji zdobył w okręgu wyborczym nr 34 łącznie 38 głosów. Ukończył Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Od 2006 współpracuje z Teatrem Współczesnym w Warszawie. W tym samym roku otrzymał nagrodę na XXIV Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi za rolę Heinricha Manna w przedstawieniu Opowieści Hollywoodu Christophera Hamptona i Girtaka w Bezimiennym dziele Witkacego. Nominowany do nagrody Feliks Warszawski w kategorii za najlepszą drugoplanową rolę męską w Sztuce bez tytułu Antoniego Czechowa. Prowadzi emitowany w piątki o 18:30 na antenie TVP1 cykl pt. „Korona królów - taka historia...”

Mój autograf od aktora: 
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze