Ariana dla WS | Blogger | X X

30.11.2019

Piotr Skarga


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Piotra Skargi. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Piotr Skarga - urodził się 6 stycznia 1948 roku w Jeleniej Górze. Polski aktor teatralny i filmowy. W 1971 roku ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie. Po ukończeniu studiów występował do 1973 roku w Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie, a później w Teatrze Dramatycznym w Warszawie (1973–1984) i Teatrze Nowym w Warszawie (1984–1986). W 1975 roku zadebiutował w Małej sprawie Janusza Kondratiuka. Popularność przyniosły mu role w serialach: docenta Jana Duraja w W labiryncie (1988–1991) oraz Piotra Nowika w Bulionerach (2004–2008). Wystąpił w II edycji programu Jak oni śpiewają, zajął 12. miejsce. Syn aktora Edwarda Skargi i Danuty Krasoń; bratanek Hanny Skarżanki i Barbary Skargi. Był dwukrotnie żonaty, z pierwszego małżeństwa ma dziecko.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze