Ariana dla WS | Blogger | X X

2.12.2019

Grzegorz Wasowski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Grzegorza Wasowskiego. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

O dziennikarzu:
Grzegorz Wasowski - urodził się 11 kwietnia 1949 roku w Warszawie. Polski dziennikarz muzyczny, satyryk, aktor. Syn współtwórcy Kabaretu Starszych Panów Jerzego Wasowskiego i aktorki Marii Janeckiej. Były mąż Moniki Olejnik, mają syna Jerzego. Od 2004 żonaty z Moniką Makowską-Wasowską. Znany z pracy w Trzecim Programie Polskiego Radia. Na przełomie lat 80. i 90. współtworzył audycję satyryczną Nie tylko dla orłów. Jako znawca muzyki rozrywkowej, głównie z lat sześćdziesiątych, dał się poznać w audycjach takich jak Lista przebojów dla oldboyów czy Radio Mann. Od września 2006 wraz z Wojciechem Mannem prowadził audycję Tanie Granie. Występował w telewizyjnych programach satyrycznych Za chwilę dalszy ciąg programu oraz Komiczny Odcinek Cykliczny. Współtwórca satyrycznego zespołu hiphopowego T-raperzy znad Wisły. Został członkiem Akademii Muzycznej Trójki. W marcu 2009 odszedł z Trójki w związku z odwołaniem dyrektora Krzysztofa Skowrońskiego. Od 25 maja 2009 roku współtworzył internetowe Radio Wnet, jest autorem nazwy radia. Działał tam wraz żoną w latach 2009-2012. Wasowski prowadził audycję ASP, czyli Alfabetyczny Spis Przebojów. Obecnie prowadzi audycję Frajdek w radiojazz.fm. Wraz z Moniką Makowską-Wasowską prowadzi Wydawnictwo Wasowscy. Wspólnie napisali książkę o Kabarecie Starszych Panów: Starsi Panowie Dwaj.

Mój autograf od dziennikarza:
Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem. 

3 komentarze