Ariana dla WS | Blogger | X X

29.11.2019

Waldemar Błaszczyk


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Waldemara Błaszczyka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

O aktorze:
Waldemar Błaszczyk - urodził się 1973 w Bardzie. Polski aktor. W dzieciństwie należał do amatorskiego teatru pantomimy. Studiował na wrocławskim Wydziale Lalkarskim Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, w 1998 ukończył Akademię Teatralną w Warszawie. Zadebiutował na ekranie w 1996, wcielając się w Kubę, głównego bohatera filmu Radosława Piwowarskiego Autoportret z kochanką. W 2006 odgrywał główną rolę męską w serialu telewizji Polsat Kochaj mnie, kochaj! Od 2010 gra Damiana Cieślika w serialu TVN Na Wspólnej. Od 4 do 18 marca 2016 brał udział w piątej, emitowanej przez telewizję Polsat, edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jego partnerką była Nina Tyrka, z którą odpadł w trzecim odcinku, zajmując 9. miejsce. Od 2019 roku gra komisarza Pawła Hermana w serialu Ślad. Bierze udział w zawodach triathlonowych. Jest mężem aktorki Ewy Gawryluk, z którą ma córkę Marię.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze