Ariana dla WS | Blogger | X X

10.10.2019

Krzysztof Kaliszewski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Krzysztofa Kaliszewskiego. Niestety nie mam zdjęcia z lekkoatletą.

O lekko atlecie:
Krzysztof Kaliszewski - urodził się 9 sierpnia 1972 roku. Polski lekkoatleta, młociarz, trener i działacz sportowy. Przez całą karierę był zawodnikiem Skry Warszawa. 10-krotnie zajmował miejsca w czołowej "szóstce" mistrzostw kraju. Po zakończeniu kariery zawodniczej trenerem i działaczem Skry Warszawa. W 2016 został odznaczony przez Prezydenta RP Andrzeja Dudę Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski za wybitne osiągnięcia w pracy szkoleniowej i trenerskiej, za zasługi dla rozwoju i upowszechniania sportu. Od maja roku 2008 do stycznia 2012 trenował Szymona Ziółkowskiego (doprowadzając go m.in. do srebrnego medalu mistrzostw świata). W dniu 1 lutego 2012 zakończył współpracę z Szymonem Ziółkowskim[4]. W październiku roku 2009 zdecydowano, że Kaliszewski będzie przygotowywał mistrzynię i rekordzistkę świata – Anitę Włodarczyk do następnego sezonu. W dniu 6 czerwca 2010 Włodarczyk ustanowiła (wynikiem 78,30 m) rekord świata w rzucie młotem, niecałe dwa miesiące później została brązową medalistką mistrzostw Europy. Został prezesem zarządu klubu RKS Skra Warszawa.

Mój autograf od lekkoatlety:
Autograf zdobyłam na warszawskim lotnisku Chopina.

3 komentarze