Ariana dla WS | Blogger | X X

10.10.2019

Davide Martinelli


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki zdobyłam od Davide Martinelli. Niestety nie mam zdjęcia z kolarzem.

O kolarzu:
Davide Martinelli - urodził się 31 maja 1993 roku. Włoski zawodowy kolarz szosowy, który obecnie jeździ w UCI WorldTeam Deceuninck - Quick-Step. Martinelli zadebiutował w koszulce Etixx - Quick-Step w Tour Down Under 2016. 24 lutego 2016 r. Zdobył niespodziewaną pierwszą profesjonalną wygraną na 2. etapie Tour La Provence. W finale prowadził Fernando Gavirię, ale podzielił peleton, co pozwoliło mu przekroczyć linię Gavirii. Jego dziewicza wygrana w UCI World Tour przyszła 12 lipca 2016 r. W pierwszym etapie Tour de Pologne. Zaatakował w ciągu ostatniego kilometra, wyprzedzając Gavirię. Został nazwany na liście startowej Giro d'Italia 2017.

Mój autograf od kolarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

2 komentarze