Ariana dla WS | Blogger | X X

9.10.2019

Buster Williams


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Buster`a Williams`a. Niestety nie mam zdjęcia z artystą.

O artyście: 
Charles Anthony „Buster” Williams urodził się 17 kwietnia 1942 roku w Camden, New Jersey. Jest wybitnym artystą, którego gra nie zna granic. Grał, nagrywał i współpracował z gigantami jazzowymi, takimi jak Art Blakey, Betty Carter, Carmen McRae, Chet Baker, Chick Corea, Dexter Gordon, Jimmy Heath, Branford Marsalis, Wynton Marsalis, Gene Ammons, Sonny Stitt, Herbie Hancock, Larry Coryell , Lee Konitz, McCoy Tyner, Nancy Wilson, Elvin Jones, Miles Davis, The Jazz Crusaders, Sarah Vaughan, Benny Golson, Hank Jones, Lee Morgan, Bobby Hutcherson, Sonny Rollins, Count Basie i Freddie Hubbard. Buster nagrał ścieżki dźwiękowe do filmów, w tym Les Choix des Armes, Gold McKenny z Gregory Peckiem, Twin Peaks Davida Lyncha „Fire Walk With Me”, Zegary Spike'a Lee i wiele innych. Jego praca w telewizji obejmuje reklamy Coca-Coli, Old Spice, Ubezpieczeń ostrożnościowych, Banku Chemicznego, HBO, Budweiser Beer i innych. Występy w programach telewizyjnych to The Johnny Carson Tonight Show, The Jay Leno Tonight Show, gdzie wykonał pięć swoich oryginalnych kompozycji z zespołem Branford Marsalis Tonight Show. Inne programy telewizyjne to The Today Show, A&E, The Grammy Awards z udziałem Herbiego Hancocka, Tony'ego Williamsa i Bobby'ego McFerrina. żeby wymienić tylko kilka. Był nominowany do nagrody Grammy za pracę z Hankiem Jonesem i Tonym Williamsem w Love For Sale. Williams otrzymał grant National Endowment for the Arts na kompozycję, a także fundację New York Foundation for the Arts Fellowship Grant w 1991 roku. Prowadzi swój kwartet , który nazywa się „Coś więcej” od jego powstania w 1990 roku. Grupa koncertowała w Europie, w tym pierwszy Międzynarodowy Festiwal Jazzowy w Moskwie, a także w Japonii, Australii i niezliczoną ilość koncertów w całych Stanach Zjednoczonych.

Mój autograf od artysty:
Autograf załatwił mi mój chłopak. 

3 komentarze