Ariana dla WS | Blogger | X X

25.03.2019

Jerzy Mielewski


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jerzego Mielewskiego. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

O dziennikarzu:
Jerzy Mielewski - urodził się 27 października 1980 roku. Polski dziennikarz sportowy, komentator Polsatu, Polsatu Sport i Polsatu Sport Extra. Jest synem byłego sędziego piłkarskiego oraz byłego prezesa Huraganu Wołomin – Jerzego Bogdana Mielewskiego seniora. Ze sportem związany był od dzieciństwa. Już w czwartej klasie szkoły podstawowej zaczął trenować siatkówkę. Będąc w liceum grał w klubie MDK Warszawa. Studiował zarządzanie i obrót nieruchomościami, ale pomimo braku dziennikarskiego wykształcenia od 2002 roku pracuje w redakcji sportowej Polsatu. Współautor i prowadzący programu o siatkówce Punkt, Set, Mecz oraz programu dotyczącego mistrzostw świata w siatkówce Polska 2014. Komentuje głównie mecze siatkówki w Polsacie Sport i Polsacie Sport Extra. Prowadzi także serwisy sportowe. Od marca 2017 roku prowadzi naukowe talent-show w telewizji Polsat pod tytułem The Brain. Genialny umysł. W 2019 roku otrzymał Telekamerę w kategorii – najlepszy komentator sportowy.

Mój autograf od dziennikarza: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

8 komentarzy