Ariana dla WS | Blogger | X X

3.04.2019

Remigiusz Mróz


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Remigiusza Mroza. Oprócz niego mam również zdjęcie z pisarzem.

O pisarzu:
Remigiusz Mróz - urodził się 15 stycznia 1987 roku w Opolu. Polski prawnik i pisarz, autor powieści oraz cyklu publicystycznego „Kurs pisania”, laureat Nagrody Czytelników Wielkiego Kalibru z 2016 roku za powieść pt. Kasacja. W 2017 roku ujawnił się jako Ove Løgmansbø, autor kolejnych trzech powieści. Absolwent I Liceum Ogólnokształcącego w Opolu. Ukończył z wyróżnieniem studia w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie[3], gdzie w Kolegium Prawa na podstawie rozprawy pt. „Cyfryzacja sfery władztwa publicznego” napisanej pod kierunkiem Jana Wawrzyniaka w 2015 uzyskał stopień naukowy doktora nauk prawnych. Jest autorem kilku artykułów naukowych oraz laureatem konkursu Krajowej Izby Gospodarczej „Polska Cyfrowa 2020+”. Jako pierwszy polski pisarz otrzymał w 2016 roku podwójną nominację do Nagrody Wielkiego Kalibru Międzynarodowego Festiwalu Kryminalnego za książki Kasacja oraz Zaginięcie. W swojej twórczości sięga po różne gatunki literackie (powieść historyczna, kryminał, thriller prawniczy, science fiction), a tym, co łączy jego książki, jest suspens i wartka akcja. W swoich kryminałach porusza także kwestie społeczne, m.in. problem uchodźców, mniejszości narodowych czy przemocy domowej potrzebny przypis.

Mój autograf od pisarza:

Moje zdjęcie z pisarzem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

1 komentarz