Ariana dla WS | Blogger | X X

21.03.2019

Mariusz Kałamaga


Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mariusza Kałamagi. Niestety nie mam zdjęcia z artystą.

O artyście:
Mariusz Kałamaga - urodził się 8 listopada 1981 roku w Bytomiu. Polski artysta kabaretowy, prezenter radiowy i telewizyjny, były członek i lider kabaretu Łowcy.B. Pochodzi z Bytomia. Ukończył Liceum Ekonomiczne w Bytomiu. Studiował animację społeczno-kulturalną na Uniwersytecie Śląskim w Cieszynie na Wydziale Etnologii i Nauk o Edukacji. Tam też poznał resztę grupy i wspólnie z nimi założył kabaret Łowcy.B. 19 grudnia 2014 ogłosił, że opuszcza grupę kabaretową. W latach 2008–2009 współprowadził program Piotr Bałtroczyk na żywo, w którym przeprowadził rozmowy z zaproszonymi gośćmi w barze U Piotra. Następnie był prowadzącym kolejnych programów rozrywkowych telewizji Polsat: Tylko nas dwoje. Just the Two of Us (z Katarzyną Cichopek, wiosna 2010), Stand up. Zabij mnie śmiechem (z Tomaszem Kammelem, jesień 2010) i Śpiewajmy razem. All Together Now (wiosna 2019). Jest jednym ze współtwórców Punkowej Grupy Rozweselającej o nazwie Ja mmm chyba ściebie, z którą wystąpił w programie Must Be the Music. Tylko muzyka (2011) i na Przystanku Woodstock 2013. Od 2015 pracuje w RMF FM. Od 3 do 31 marca 2017 brał udział w siódmej, polsatowskiej edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jego partnerką taneczną była Walerija Żurawlewa, z którą odpadł w piątym odcinku, zajmując 7. miejsce. W 2009 roku zdobył nagrodę Świry w kategorii Artysta.

Mój autograf od artysty:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

5 komentarzy