Ariana dla WS | Blogger | X X

18.04.2018

Piotr Kucharski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Piotra Kucharskiego. Niestety nie mam zdjęcia z kucharzem.

Krótko o kucharzu:
Piotr Kucharski - urodził się 13 czerwca 1976 roku. Polski brydżysta, arcymistrz międzynarodowy (PZBS), sędzia państwowy, odznaczony brązową odznaką PZBS zawodnik drużyny Hotel Senator Starachowice. W 2010 roku wygrał program "Gotuj o wszystko", który był organizowany przez program Dzień Dobry TVN. Od tamtego czasu co tydzień jestem autorem oraz prowadzącym część kulinarną w programie. Od zawsze starał się kultywować rodzinną tradycję czyli pieczenie chleba. Efektem tego jest książka o tytule „Chleb. Domowa Piekarnia”, którą wydał w 2014 roku i która została bardzo entuzjastycznie przyjęta przez „domowych piekarzy”. Rok później napisał kontynuację, tym razem książkę o równie wymownym tytule „Na Słodko. Domowa Piekarnia”. W roku 2011 otworzył Studio Kulinarne we Wrocławiu w którym organizował kursy kulinarne dla amatorów oraz imprezy integracyjne dla firm. W 2014 roku zaprosił do tego projektu dwóch wspólników i razem z nimi w tym samym miejscu założył studio o nowej nazwie Studio Kulinarne Browar Mieszczański. W wolnym czasie gotuję z żoną i dziećmi.

Mój autograf od kucharza:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze