Ariana dla WS | Blogger | X X

21.04.2018

Wojciech Szeląg

Cześć !
Dzisiaj chciała Wam pokazać mój autograf jaki dostałam od Wojciecha Szeląga. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Wojciech Mirosław Szeląg - urodził się 25 kwietnia 1967 w Gdańsku. Polski dziennikarz telewizyjny. Od 1993 związany z Polsatem. Z wykształcenia historyk, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. W latach osiemdziesiątych zaangażowany w kolportaż wydawnictw podziemnych. Uczestnik strajku studenckiego na Uniwersytecie Gdańskim w 1988. W 1992 zadebiutował w lokalnym programie informacyjnym "Panorama" w TVP Gdańsk. Od 1993 w Telewizji Polsat, pierwszej prywatnej telewizji ogólnopolskiej. Współtwórca, wydawca i prowadzący jej pierwszego programu informacyjnego Informacje. Współtwórca programów ekonomicznych emitowanych na antenach Polsatu, Polsat News i Polsat Biznes (wcześniej TV Biznes). W latach 2014–2015 był prowadzącym programu Wydarzenia w Polsacie oraz zasiadał w kapitule Nagrody Gospodarczej Prezydenta RP. W latach 2014–2017 był członkiem Radzy Nadzorczej Polskiej Agencji Prasowej. Obecnie prowadzi Informacje Polsat News.

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze