Ariana dla WS | Blogger | X X

16.04.2018

Anna Maruszeczko

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Maruszeczko. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Anna Maruszeczko – polska dziennikarka radiowa i telewizyjna, a także felietonistka. Pracowała w Radiu Koszalin, Radiowej Jedynce, Radiu Kolor, Tok FM, Radiu Plus TVP1, Canal+. Na antenie TVN prowadziła program Wybacz mi, a w TVN Style była gospodynią programów: Miasto kobiet, Bez oporów i Kobiety na zakręcie. Została prowadzącą programu Zielone drzwi, związanego z działalnością Fundacji TVN „Nie jesteś sam”, w której objęła funkcję członka zarządu. Była dziennikarką dwutygodnika „Viva”. W 2014 została redaktor naczelną miesięcznika „Uroda życia”.

Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

4 komentarze