Ariana dla WS | Blogger | X X

13.04.2018

Jerzy Kryszak

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jerzego Kryszaka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze:
Jerzy Kryszak - urodził się 24 kwietnia 1950 w Kaliszu. Polski aktor, satyryk (60 minut na godzinę) i parodysta. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. Ludwika Solskiego w Krakowie (1974). Aktor Teatru Słowackiego w Krakowie (1974–1978) i Ateneum w Warszawie (1978–1993). Artysta kabaretowy (parodysta potrafiący mówić wieloma głosami m.in. Lecha Wałęsy, Adama Michnika, Tadeusza Mazowieckiego, Andrzeja Leppera, Wojciecha Jaruzelskiego, czy Jana Pawła II) i telewizyjny od lat 90. (Polskie zoo, Mój pierwszy raz). W 2007 prowadził program Dzień kangura wraz z Agatą Młynarską w Polsacie. W programie Piotr Bałtroczyk na żywo prezentuje aktualną sytuację polityczną w Polsce. W 2009 roku prowadził program Uważaj na kioskarza w TVP2. Od kilku lat występuje w programie HBO na Stojaka emitowanym na antenie HBO i HBO Comedy.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

4 komentarze