Ariana dla WS | Blogger | X X

10.03.2018

Sweet Mullet

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od zespołu Seet Mullet. Niestety nie mam zdjęcia z członkami zespołu:

Krótko o zespole:
Sweet Mullet - tajski zespół, który 2003 roku wydał swój pierwszy album i sprawił, że zespół stał się znany podziemnej grupie muzycznej. Koncerty odbywały się w różnych miejscach. W tym czasie muzyka Sweet Mullet była grana w 104,5 stacjach radiowych. W następnym roku zespół dostał szansę podpisania kontraktu z Genie Records pod G "MM" Grammy. Oprócz tego zespół zmienił członków, a ich basista wrócił do gry ze swoim starym zespołem a grupa  musiał znaleźć nowego. W tym samym roku zespół miał okazję pracować nad showroomem genie record vol.1, który zawierał nowy album z nagraniami genie autorstwa grupy. Piosenka "Reply" została dodana do tego albumu oraz znalazła się w pierwszej dziesiątce na popularnych listach przebojów. Do tego czasu utwór "Answer" sprawił, że zespół stał się bardziej znany. W 2005 roku Sweet Mullet został uhonorowany, aby zagrać w pierwszym składzie dla najlepszego zespołu rockowego w Tajlandii. Obecnie zespól Sweet Mullet ciężko pracuje nad pełnym albumem.




Autografy załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze