Ariana dla WS | Blogger | X X

8.03.2018

Marta Manowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam Ci pokazać autograf jaki dostałam od Marty Manowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Marta Manowska - urodziła się 31 marca 1984 roku  w Siemianowicach Śląskich. Polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Mieszkała w Katowicach, absolwentka dziennikarstwa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Studiowała też historię sztuki na Universidad de Valladolid w Hiszpanii. Była dziennikarką Programu III Polskiego Radia oraz redaktorką „Dziennika Zachodniego”. Organizowała kampanię wyborczą w Jarocinie. Wystąpiła w reklamie promującej województwo lubelskie. Pracowała w redakcji programów rozrywkowych w agencji reklamowej. Pracuje również w teatrze, ma za sobą role epizodyczne w serialach (np. Hotel 52) i teledyskach (klip do piosenki „Ocaleni” Moniki Kuszyńskiej). Od wiosny 2013 roku do jesieni 2014 roku pracowała przy programie Ugotowani w TVN, przeprowadzając castingi do reality show. Wcześniej współpracowała m.in. przy programach Lubię to! i Bitwa na głosy. Od września 2014 roku prowadzi polską edycję widowiska telewizyjnego Rolnik szuka żony w TVP1. Napisała trzy książki: „Nacjonalizm w Hiszpanii. Katalonia i Kraj Basków – dwie drogi do niepodległości”, „Bytomianie - ich życie i miasto” oraz „Rolnik szuka żony”.

Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

6 komentarzy