Ariana dla WS | Blogger | X X

15.03.2018

Anna YouYa Jujka

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Jujki. Niestety nie mam zdjęcia z tancerką.

Krótko o tancerce:
Anna YouYa Jujka - tancerka, pedagog, choreograf, sędzia z Warszawy. Jej przygoda z tańcem rozpoczęła się 28 lat temu i do dzisiaj. Przez te wszystkie lata zdobyła wysoki poziom wiedzy i techniki w zakresie jazzu, nowoczesnego jazzu, współczesności, hip-hopu, house i ragga. Pod koniec lat 90. zaczęła badać taniec hiphopowy w Polsce, dzięki czemu stała się pionierem w polskiej kulturze hiphopowej i dlatego ludzie na całym świecie nazywają ją Mama YouYa. Jako tancerka brała udział w największych polskich wydarzeniach, takich jak koncerty, spektakle, spektakle i wiele innych. Jako nauczycielka podróżuje po Polsce, organizując warsztaty, dyskusje panelowe, dzieląc się całą wiedzą i pasją. Jako choreografka tworzy filmy wideo, reklamy, spektakle, teatry, pokazy mody i wszelkiego rodzaju rozrywki. Jako sędzia otrzymuje zaproszenia od największych po najmniejsze imprezy w Polsce i za granicą (Niemcy, Paryż, Dania). W 2011 roku otworzyła miejsce kultury hiphopowej STEP DEALERS, gdzie ludzie znaleźli swój drugi dom i mogli nauczyć się tańca, beatboxu, drapania itp. Ma ogromne doświadczenie w pracy w telewizji, na przykład jako CHOREOGRAPHER w 3 sezonach SO YOU THINK YOU CAN DANCE (Polska), a ostatnio jako SĘDZIA w 2 sezonach GOT TO DANCE (Polska). YouYa jest osobą o wielkim sercu dla ludzi i wspiera / organizuje wiele wydarzeń, aby szerzyć wiedzę i dzielić pasję tańca!

Mój autograf od tancerki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze

  1. gratki zapraszam do siebie www.grafki-ani.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://autografyjr.blogspot.com/2018/03/krystyna-danielczyk-zabawska.html

    OdpowiedzUsuń