Ariana dla WS | Blogger | X X

4.12.2017

Anna Wendzikowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Wendzikowskiej. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Anna Wendzikowska - urodziła się 7 września 1981 roku  w Warszawie. Polska aktorka, dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Korespondentka programu Dzień Dobry TVN. Jest absolwentką Liceum im. Stefana Batorego w Warszawie. Studiowała w Prywatnej Szkole Aktorskiej Haliny i Jana Machulskich w Warszawie, w krakowskim studiu Lart. Rozpoczęła również studia dziennikarskie na Uniwersytecie Warszawskim, jednak zakończyła je w Londynie, dokąd wyjechała w 2005 roku. W 2007 wystąpiła w teledysku do piosenki „Kill The Pain” zespołu Poise Rite. Występuje w serialu M jak miłość, gdzie wciela się w rolę Moniki. Od września do października 2011 brała udział w trzynastej edycji programu Taniec z gwiazdami w TVN. Jej partnerem tanecznym był Michał Stukan, z którym zajęła 10. miejsce. W styczniu 2015 roku urodziła córkę, Kornelię. Ojcem dziecka jest Patryk Ignaczak.

Mój autograf od dziennikarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz