Ariana dla WS | Blogger | X X

6.12.2017

Beata Sadowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Beaty Sadowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Beata Sadowska - urodziła się 22 czerwca 1974 roku w Warszawie. Polska dziennikarka radiowa i telewizyjna. Absolwentka II LO im. Stefana Batorego w Warszawie. Ukończyła politykę społeczną na Uniwersytecie Warszawskim, dziennikarstwo w Warsaw Journalism Center oraz kursy dziennikarskie w Agencji Reutera i Voice of America. Pracę w mediach rozpoczęła w 1993 od Radia Kolor, następnie była reporterką polityczną w Radio Zet i szefową wydawców działu informacji w TV Wisła. Przez 2,5 roku mieszkała w Londynie, skąd prowadziła listę przebojów Pepsi Chart dla TVN. W TVN Style prowadziła programy: Miasto kobiet i Pałac Kultury. Razem z Marcinem Prokopem prowadziła program MTV Select w MTV Polska. W 2002 roku wraz z Wiesławem Kotem prowadziła w Polsacie ostatnie odcinki talk-show Na każdy temat. W latach 2006-2012 pracowała w TVP2. Prowadziła wiele programów między innymi: Ona i On - wojna płci, Supertalent i Hit Generator. Przez kilka lat prowadziła transmitowane w Dwójce wakacyjne trasy koncertowe Hity Na Czasie. W latach 2008-2009 była konferansjerką Sopot Hit Festiwal. Do lipca 2012 była jedną z twarzy porannego programu TVP2 - Pytania na śniadanie. Od października 2012 była gospodynią audycji W biegu i na wybiegu na antenie Radia Zet Chilli. Od listopada 2012 prowadziła program Zoom na miasto w Polsat Cafe. Od września 2014 prowadziła talk-show Prywatna historia kina w Stopklatka TV. Od września 2014 do czerwca 2016 była gospodynią programu Aktywnie bardzo w Radiu Zet. Od października 2015 prowadziła program Gwiazdy na tacy w TVN Meteo Active. Współpracowała z dwutygodnikiem Viva!, gdzie przeprowadzała wywiady ze słynnymi ludźmi, m.in z Jennifer Lopez i Nickiem Cave. W 2009 zagrała dziennikarkę telewizyjną w serialu TVP2 Barwy szczęścia. Zdobyła tytuły: Najlepiej ubrana kobieta 2007 według Newsweeka oraz Najlepiej ubranej kobiety mediów Oskar Fashion 2007.

Mój autograf od dziennikarki:

Moje zdjęcie z dziennikarką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

2 komentarze

  1. Gratuluję :D
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/12/tomasz-karolak.html
    Pozderki :D

    OdpowiedzUsuń