Ariana dla WS | Blogger | X X

3.12.2017

Dawid Woliński

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Dawida Wolińskiego. Niestety nie mam zdjęcia z projektantem.

Krótko o projektancie:
Dawid Woliński - urodził się 12 marca 1977 roku we Włocławku. Polski projektant mody, stylista i osobowość telewizyjna. Woliński dorastał we Włocławku, gdzie uczęszczał do Prywatnego Liceum Plastycznego. Studiował na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi oraz w Szkole Projektowania Ubioru i Kostiumu Filmowego w Warszawie. Pierwszą kolekcję ubrań zaprezentował w październiku 2003 roku, a rok później pokazał kolekcję ubrań wiosna/lato 2005, którą zaprezentował podczas Lisbon Fashion Week 2004, tygodnia mody w Lizbonie. Kreacje Dawida Wolińskiego noszą polskie osobowości sceny, ekranu i estrady, w tym m.in.: Grażyna Torbicka, Grażyna Szapołowska, Kayah, Małgorzata Kożuchowska, Anna Mucha, a także zagraniczne celebrytki, takie jak np. Paris Hilton, Nicole Richie i Dita von Teese. Jego atelier mieści się na warszawskim Mokotowie. Od 2010 roku zasiada w jury polskiej edycji programu Top Model emitowanego w TVN. W 2012 roku, wraz z Marcinem Tyszką, brał udział w reality show Woli & Tysio na pokładzie, emitowanym również przez stację TVN. Z byłą partnerką, Barbarą, ma córkę Oliwię (ur. 1996).

Mój autograf od projektanta:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze