Ariana dla WS | Blogger | X X

23.11.2017

Agata Buzek

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agaty Buzek. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką. 

Krótko o aktorce:
Agata Bronisława Buzek - urodziła się 20 września 1976 roku  w Pyskowicach. Polska aktorka i modelka. Córka byłego premiera Jerzego Buzka i Ludgardy Buzek. W dzieciństwie uczęszczała do Społecznego Ogniska Baletowego w Gliwicach i występowała w Gliwickim Teatrze Muzycznym. Później uczyła się w II Liceum Ogólnokształcącym im. Walerego Wróblewskiego w Gliwicach i jednocześnie w szkole aktorskiej w Katowicach. W roku 1999 ukończyła studia na Akademii Teatralnej w Warszawie. 30 września 2006 w Lublińcu wyszła za mąż za Adama Mazana – absolwenta Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, teologa i historyka sztuki. Za rolę główną w filmie Rewers została wyróżniona nagrodą dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej na Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni oraz Nagrodą Publiczności im. Zbyszka Cybulskiego. W 2010 roku otrzymała nagrodę za najlepszą pierwszoplanową rolę kobiecą Orły 2010. W marcu tego samego roku dostała nominację do nagrody Viva! Najpiękniejsi w kategorii Najpiękniejsza Polka, a w maju nominację do nagrody Wiktory w kategorii Najpopularniejszy Aktor Telewizyjny 2009. W 2010 roku zajęła 61. miejsce w rankingu Forbes stu najcenniejszych gwiazd polskiego show-biznesu. Agata Buzek jest wegetarianką i działaczką na rzecz praw człowieka.

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

3 komentarze