Ariana dla WS | Blogger | X X

25.11.2017

Anna Ilczuk

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Ilczuk. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Anna Ilczuk - urodziła się 21 sierpnia 1981 roku  we Wrocławiu. Polska aktorka. 1 kwietnia 2000 zadebiutowała w teatrze. W latach 2000–2003 występowała z Grupą Artystyczną Ad Spectatores we Wrocławiu. Od 2004 występuje w Teatrze Polskim we Wrocławiu. W tym samym roku ukończyła studia we wrocławskiej filii PWST. Wtedy otrzymała również nagrodę im. Małgorzaty Napiórkowskiej „za młodziutki talent” przyznaną przez Wrocławskie Towarzystwo Przyjaciół Teatru. W 2004 za rolę Dvori w przedstawieniu Zabawy na podwórku otrzymała nagrodę ministra kultury na XXII Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi oraz Grand Prix Jury Młodzieżowego na XLIV Kaliskich Spotkaniach Teatralnych. Wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej we Wrocławiu.

Mój autograf od aktorki:
Autograf zdobyłam w Teatrze Nowym w Warszawie.

4 komentarze